Ganni x New Balance שיתוף הפעולה הכי שווה שיש - בלעדי ברזילי

Ganni x New Balance שיתוף הפעולה הכי שווה שיש - בלעדי ברזילי

אם פספסתן את הסיבוב הקודם של שיתוף הפעולה בין מותג הפאשיין הדני הנחשב, לבין ניו באלאנס, יש לכן הזדמנות נוספת - דגם מיוחד שעיצבו בשתי החברות יחד, זמין כעת באופן בלעדי באתר רזילי. מהר לפני שייגמר!

GANNI, בית האופנה הנחשב מקופנהגן, דנמרק, מגלם שילוב ייחודי בין מודרניות לשובבות ופאן. העיצובים של המותג ממזגים בנונשלנטיות בין דוגמאות צבעוניות ונועזות, גזרות בלתי צפויות ורוח כללית שאינה מתנצלת כלל. לצד כל אלו גם מתמידים בחברה עם המחויבות שלהם לקיימות ותהליכי ייצור שתמיד מתחשבים בסביבה.

המותג, שהוקם בשנת 2000, הפך לשם נרדף לאסתטיקה עכשווית אך נצחית שמצליחה לדבר אל ליבן של נשים מבינות עניין ברחבי העולם, כאשר הוא מזמין אותן לאמץ את האינדיבידואליות שלהן ולהביע את עצמן באמצעות כל פיס מיוחד של החברה הסקנדינבית.

GANNI הוגדר זה מכבר על ידי אנליסטים של אופנה כמותג יוקרה המציע מחירים נגישים (הכל יחסי כמובן), הממוקם איפשהו על הסקאלה בין זארה לבין מותג האופנה העילית דיור.

בדרך זו, הפך המותג לא רק לאחד האהובים ביותר על סלבס שמבינות דבר או שניים באופנה, דוגמאת בלה חדיד, מיילי סיירוס ואמה צ'מברליין, אלא שגם הבגדים, הנעליים והאקססוריז שלו נחשבים ליוקרתיים, בזמן שתג המחיר שלהם אינו גבוה כמו זה שעל פריטים של מותגי יוקרה אחרים.
 
החברה, שהוקמה במקור על ידי הגלריסט פרנס טרולסן בקופנהגן, החלה את דרכה כאשר מוצר הדגל שלה היה סוודר קשמיר משובח. אבל בשנת 2009, הזוג ניקולאי ודיטה רפפסטרופ השתלטו על העסק, תרתי משמע, תוך שהם נחושים להרחיב את פועלה של החברה לתחומים נוספים.
 
הבעלים החדשים של Ganni - המנכ"ל ניקולאי ומנהלת הקריאטיב דיטה, החליטו להתמקד בפריטים עכשוויים יותר, במקום להישען על הסגנון הסקנדינבי המסורתי, שהוא מינימליסטי יותר וכולל הרבה שחור. אי לכך, העיצובים העדכניים של Ganni מתאפיינים בצבעוניות והדפסים שובבים, ווייב קולי ונינוח, ומוסיפים טאצ׳ פרשי והרבה עניין בארון הבגדים.
 
בשנת 2017 המותג נרכש על ידי חברת ההשקעות הפרטיות, L Catterton, המזוהה עם LVMH. המהלך הזה נתן פוש רציני מאוד לנוכחותו הבינלאומית של המותג וכיום, יחד עם חנויות משלו, הפריטים של Ganni נמכרים ב-400 חנויות פרימיום בעשרים מדינות.

איך ניו באלאנס עושים את זה כל שנה מחדש?

בניגוד ל-GANNI הצעירה, חברת ניו באלאנס הוקמה כבר לפני יותר ממאה שנה, מה שמעורר פליאה לא קטנה לגבי הדרך שבה הדגמים של נעלי החברה מצליחים להפוך ללהיטים רבי-מכר בכל שנה מחדש, גם עכשיו.

מותג הספורט האמריקאי משיק בעקביות נעליים אופנתיות שכובשות את הקהל שנה אחר שנה. הצלחת המותג טמונה במיזוג המצטיין שלו בין עיצוב חדשני ופונקציונליות אותנטית. ל-New Balance יש כישרון ייחודי להישאר עם האצבע על הדופק של טרנדים עדכניים, תוך שמירה נאמנה למורשת האתלטית שלה. באמצעות שילוב בין חומרים חדישים, פלטות צבעים מודרניות ודיטיילס מושכי תשומת לב, נעלי ניו באלאנס מצליחות להגיע לפאשניסטות ולספורטאים כאחד. היכולת של המותג להמציא את עצמו מחדש בעקביות, תוך שמירה על ערכי הליבה המקוריים שלו, היא ללא ספק סיפור מרתק שממשיך להתפתח עם כל שחרור של להיט חדש לשוק.

 

הקאמבק המפתיע על מסלולי האופנה: שיתוף הפעולה של GANI וניו באלאנס

שני דברים תמיד קורים כשמעצבים או מותגי על משיקים שיתוף פעולה עם ענקית נעלי ספורט: מהצד האחד, מאות זוגות נמכרים תוך שעות ספורות, ומהצד השני - עשרות אלפי לבבות נשברים ברחבי העולם. AKA אלו שלא הספיקו להניח את ידיהן על הדגמים המבוקשים.
שיתוף הפעולה הקודם בין GANNI, הכוכב הסקנדינבי אהוב ליבן של הפאשינסטות, ללייבל הספורט ניו באלאנס, הניב דגמים שנחטפו כל כך מהר, מה שהשאיר בהלם אפילו את דיטה רפפסטרופ, המנהלת הקריאטיבית של גאני. מה גם שזו היתה הפעם הראשונה שהמותג הדני בכלל השתעשע בעיסוק בנעלי ספורט.

 

קצת יותר משנה אחרי, התצוגה האחרונה של Ganni בשבוע האופנה של קופנהגן, הגיעה עם הפתעה לכל מי שפספסה את המהדורה הראשונה. החברה חתמה את קולקציית אביב/קיץ 2024 עם "Hello, World!", קולקציה הכוללת ג'ינסים בייצור בר-
קיימא, סריגי מעבר בין החורף לאביב, ו… החשיפה הרשמית של שיתוף הפעולה השני עם New Balance.
 
שיתוף הפעולה הראשון כלל נעלי ספורט בודדות, שכעת כלל לא ניתן להשיג. בסיבוב הנוכחי, צפויים להופיע שלושה דגמים. שניים מהם בגרסה ספורטיבית למהדרין, כאשר הם מרפררים לנעלי הריצה של ניו באלאנס מתחילת שנות האלפיים. דגם נעלי הספורט 1906R מגיע בגרסה לבנה עם N בצבע צהוב והשני בצהוב לוהט כולו. השלישי, דגם ה-RC30 בסגנון מעודן יותר, מעולמות הסניקרס, עם טוויסט שמרפרר לצבעי הבטיחות - השחור והצהוב הניאוני.

איזה דגם של שיתוף הפעולה הזה תמצאו באתר רזילי - באופן בלעדי?
יש לנו חדשות טובות וחדשות פחות. נתחיל בפחות טובות -  את דגמי ה-1906R בצהוב ובלבן לא ניתן להשיג כרגע. ועכשיו לחדשות המעולות - את דגם ה-RC30s של נעלי new balance תוכלו למצוא באתר רזילי, באופן בלעדי בהחלט. מהר לפני שיגמר!
 
סטריט במיטבו: עם מה לשלב את הנעליים הסופר שיק האלה?

נעלי הספורט האלה הן הכי סטריט סטייל שיש, ואי לכך יתאימו עם שילובים מעולמות הספורט-אלגנט. כידוע, אוהבות פה לשלב בין גבוה לנמוך, בין ה״פנסי״ לקז׳ואל, ולכן - נמליץ בתחילה על שילוב של נעלי הספורט ההורסות האלה עם מכנסיים מחויטים בגזרת ווייד לג וטופ קטן או טי שירט באורך קרופ. כמובן שהדגם הזה ישתלב מעולה גם בכל מערכת לבוש ספורטיבית, בין שאתן באמת יוצאות לאימון, ובין שאתן סתם בקטע קז׳ואל אבל סטייל בטירוף. למתקדמות - מאחר ומדובר בדגם מעודן יחסית, תוכלו גם לשלב אותו עם שמלה נשית או חצאית מידי ולזכות בשיק של העולמות.