קנייה חכמה של סריגים וסווטשירטים: להכין את הארון לחורף עם פריטים בסייל

אלו שישכילו לבקר כבר עכשיו בקטגוריית הסייל באתר רזילי, יוכלו להצטייד בכל הפריטים החורפיים הכי פיין והכי סטייל, במחירים חסרי תחרות. אין מה להתלבט 


לזמן יש נטייה פשוט לטוס, את זה אנחנו כבר יודעות מניסיון, ובלי שנשים לב, החורף ינחת כאן במלוא עוצמתו, והחום הנורא יהפוך בבת אחת לקור. החכמות בינינו, לא יחכו עד הרגע האחרון כדי לצייד את הארון בפריטים כמו סריגים, סווטשירטים ומעילים, שיוצעו בתחילת העונה במחירים מלאים וגבוהים. אלו שישכילו לבקר כבר עכשיו בקטגוריית הסייל באתר רזילי, יוכלו להצטייד בכל הפריטים החורפיים הכי פיין והכי סטייל, במחירים חסרי תחרות.

כרגע חל באתר סייל שאין כמותו, אבל באמת - מבצע של 90% על הפריט השני זה לא צחוק, כלומר זה כן צחוק - המחירים מצחיקים. בגדי מעצבים שווים, כמו שתמיד אפשר להיות בטוחות שנמצא באתר, רק הפעם במחירים שווים לכל כיס. אין כיף גדול מלהגיע לעונה ולשלוף בנונשלנטיות מהארון סריג פסים בצבע מהפנט, סווטשירט כיפי בגזרה משוחררת וייחודית (הוא לא כמו כולם, תיכף נדון בהמלצות ספציפיות), חולצות בייסיק שתמיד חייבות בארון בחורף, ואפילו מעיל מחמם ומחמיא (יש חיה כזאת? יש, מצאנו).

בקיצור, הבנתן את הרעיון - להצטייד עכשיו בכמה פריטי מפתח לחורף, שכשיגיע זמנם, והוא יגיע, מניסיון, הם יזרחו במלוא הדרם ואנחנו נקצור את הפירות בנונשלנטיות. 


כך תרכיבו מלתחת חורף עם פריטים מהסייל

על מנת לעזור לכן להתמקד בפריטים שבאמת ישמשו אתכן בחורף הקרוב, אספנו כמה נבחרים מקטגוריית הסייל, שפשוט אי אפשר לטעות איתם. מוכנות?


5 פריטים שיככבו בארון שלכן בעונה הקרה

1 סריג פסים ממשיך להיות בעניינים


נראה שסריגי הפסים פרצו בסערה אל חיינו רק בשנתיים האחרונות, אבל אם מתעמקים בעניין הזה, בעצם מתגלה שהם תמיד היו כאן, תמיד היו נכונים וכך גם יהיו בחורף הקודם. ממש כמו חולצות הפסים, מדובר בקלאסיקה שתמיד עובדת ותמיד תהיה התשובה הנכונה כאשר אנחנו עומדות חסרות אונים ומוזה מול הארון. אז ההמלצה שלנו היא על סריג מדגם ״בנסקו״ של רזילי סטודיו. מדובר בסריג בגרסה קלאסית מעט משוחררת, עם מפתח וי. הדוגמא, עם זאת, דווקא חורגת מהגנריות ונותנת פה טוויסט רציני עם צבעים בלתי שגרתיים. הסריג מגיע בכתום עם פסים באפור בהיר או באפור בהיר עם פסים בירוק מנטה. כן כן. קשה לפספס את הצבעים האלה, שמוסיפים חיים, עניין וחיוניות בחורף האפרורי. הסריג הנוח והכיפי הזה ילך מעולה עם ג׳ינס לבן או כחול בגזרה ישרה, וגם עם מכנסי עור הוא יהיה נפלא. הסריג משתתף כעת במבצע ההיסטרי - השני ב-90% הנחה, כך שמדובר בקנייה סופר משתלמת ומילה שלנו - אתן עומדות לחרוש עליו ולברך עליה בכל פעם. 


חובה בכל ארון חורפי - סווטשירט אוברסייז


בשנים האחרונות, פריטי לבוש ספורטיביים נהיו הבסיס של המלתחה של כולנו, ותודה למגפת הקורונה שהביאנו עד הלום. אם כן, כל אחת צריכה בארון מספר סווטשירטים מדויקים, איכותיים, נעימים ומשוחררים. הם ישרתו אותנו היטב בכל שלב ביום, במיוחד אם נשכיל לעשות שילובים טובים. לדוגמא, שילוב של סווטשירט עם מכנסיים מחויטים או מכנסיים דמוי עור, יכול לשדרג את כל הלוק לקטע שיקי שאפשר ללבוש אפילו לעבודה. אז הנה סווטשירט אוברסייז אחד שכדאי מאוד שיהיה שלכן החורף, בטח כשהוא מגיע בכזאת הנחה מטורפת. מדובר בסווטשירט מדגם ״נומרו 11״ של המותג ההיסטרי טרה. הסוושירט מצויד בצווארון גבוה, שמוסיף לו ים שיק, גזרה רחבה ומשוחררת ודיטייל מיוחד של חתך בחזית. הוא עשוי מבד איכותי במיוחד, ועל כן צפוי להחזיק מעמד לאורך שנים. הוא מגיע בבז׳, ירוק עז או שחור. לחרוש. 


הפיס שלכן ליציאות חורפיות - בגד גוף מקטיפה


נכון שבחורף בעיקר מתחשק להישאר בבית, אבל כשאנחנו כבר יוצאות - אנחנו רוצות לעשות את זה עד הסוף ולהתלבש יפה, באופן החורג מגדר הרגיל. אז הנה פיס אחד שיהפוך להיות ה״גו-טו״ שלכן ליציאה חורפית. הוא יהיה מושלם עם ג׳ינס בכל צבע וכמעט בכל גזרה ויסגור לכן את הפינה בקלות. קשה לטעות פה. מדובר בבגד גוף מקטיפה שהוא הגרסה ה״פנסי״ יותר לחולצת הגולף הנחרשת שלכן. בגד הגוף הזה הגיע אלינו מהמותג המשובח RE. כיאה לבגד גוף, הוא בגזרה צמודה לגוף, ומצויד בשרוולים ארוכים וצווארון גולף. הוא מגיע בשחור, בבורדו משגע ובירוק כהה מהפנט. קלאס באפס מאמץ זה כאן. 


גם מחמם וגם מחמיא? מעיל קרופ זה הדיבור


מעילים הם תחום טריקי למדי. מצד אחד, אנחנו חייבות אותם בשביל להתחמם כראוי, כאשר מהצד השני הם נוטים לעתים קרובות להיות מסורבלים, כבדים ובלתי מחמיאים בעליל. במיוחד כאשר מדובר במעילי פוך. אבל אז מגיע הסיפור של מעיל קרופ, וזה כבר סיפור עם סוף טוב. כל מה שטוב במעיל פאפי ומחמם, יחד עם גזרה שמצליחה להיות מחמיאה, שכן היא אינה מסתירה את אזור האגן ובכך יוצרת אשליה של אורך וקלילות. אז מעיל הקרופ מדגם ״ברן״  של מותג הבית רזילי סטודיו הוא האחד. מדובר במעיל מבד בטקסטורת קווילט, עם צווארון רגל ורוכסן. הוא מגיע בשחור קלאסי, בוורוד פוקסיה היסטרי ובירוק זית נפלא, והוא משתתף במבצע החלומי של - פריט שני ב-90% הנחה. 


תארזו לנו אחת בכל צבע - חולצת בייסיק איכותית עם שרוולים ארוכים

בחורף הכי מתחשק חולצת בייסיק עם שרוולים ארוכים. אז מצאנו לכן את האחת המושלמת - חולצת ״נומרו 7״ של מותג הבייסיק טרה, נראית מלפנים פשוטה, אך מאחור הוסף לה פתח סקסי שמשנה את כל הסיפור. היא איכותית, היא שווה, היא מגיעה בשחור, לבן או חרדל והיא במבצע. היינו כאן.