טי שירט, ג׳ינס ושמלת ערב אחת: 6 פריטים שחייבים לטוס איתך לחופשה

בדומה להרכבת מלתחת קפסולה, גם כאשר אנחנו אורזות לחופשה כדאי שיהיו איתנו כמה שפחות פריטי לבוש והנעלה. חשוב שאלו יהיו הנעליים והבגדים המדויקים והוורסטיליים ביותר, שנוכל לעשות באמצעותם כמה שיותר שילובים. מהם ששת הפריטים שכדאי לארוז במזוודה לחו״ל?

אם גם אתן מתכננות להתעופף מכאן בקרוב לחופשת קיץ או לנופש בחגים, יש לכן את כל הסיבות ל- TRAVEL LIGHT. הכוונה היא לארוז כמה שפחות פריטים ושאלו שבאים איתכן יהיו כמה שיותר מדויקים ומועילים. קודם כל, ככל שתארזו יותר, לא יישאר לכן מקום במזוודה ותוספת של עוד אחת שתעלה איתכן למטוס, כידוע, עולה לא מעט כסף. שנית, נסיעה לחופשה עלולה להיות די מסורבלת. אתן זקוקות לחפצים שלכן שיעלו איתכן למטוס, כאשר תיקים ומזוודות משתרכים מאחוריכן וזה לא כיף גדול. לס איז מור, אבל במקרה הזה במלוא מובן המילה. כמו כן, חלק מהכיף בחו״ל זה השופינג, וכדאי להשאיר קצת מרווח במזוודה לצורך פריטים חדשים ומיוחדים שנרכוש שם.

כמובן שהדבר תלוי ביעד ואורך החופשה שלכן, אבל השאיפה הכללית היא להגיע עם מזוודה אחת, לא גדולה, שתכיל את כל מה שאתן זקוקות לו כדי שיהיה לכן כיף, נוח וסטייל במהלך החופשה. החדשות הטובות הן שזה בהחלט אפשרי, הכל טמון בתכנון נכון ובאריזה מדוקדקת של מספר מצומצם של פריטי לבוש והנעלה שיעשו את העבודה. 


הטיפ החשוב מכולם: ארזו נעליים ובגדים רב תכליתיים, שניתן לערבב ביניהם

האמת, הטיפ הזה רלוונטי גם כגישה כללית כאשר אתן בונות מלחתה ללא קשר לחופשה. הסוד במלתחת קפסולה הוא להצטייד במספר מוגבל של פריטים שיהיו מספיק ורסטיליים ומספיק ניטרליים כדי שיהיה ניתן לעשות באמצעותם שילובים שונים. בדיוק על אותו רעיון כדאי להתבסס כאשר אתן אורזות לחופשה. בחנו כל פריט וממש דמיינו עם מה תלכו איתו בכל פעם. לדוגמא, אם ארזן טי שירט, תוכלו לשלב אותה עם מכנסי ג׳ינס וסניקרס לצורך סיבוב בעיר, ותוכלו לשלב אותה עם חצאית מידי ונעלי עקב, כדי להרכיב לוק ערב קולי ומתוחכם. במילים אחרות, כל פריט שאתן אורזות צריך להיות פריט חרישה. 


1 הבייסיק של הבייסיק: טי שירט איכותית זה מה זה בסיסי 


בהמשך לעניין מלתחת הקפסולה, כשאנחנו אורזות לחו״ל טי שירט איכותית היא הבסיס לכל הסיפור. רצוי לבחור בחולצה בצבע נייטרלי כמו לבן או שחור ובגזרה קלאסית, כלומר לא מאוד אוברסייז וגם לא צמודה. את החולצה הזו תוכלו להסב למגוון אאוטפיטים, בהתאם לסוג הבילוי בחופשה. לדוגמא, אם מדובר בסיבוב בעיר, תוכלו לשלב אותה עם חצאית מידי וסניקרס, עם ג׳ינס או עם מכנסיים מחויטים. כמובן שאין מתאימה מטי שירט גם לטיסה עצמה, כך שתוכלו אפילו למנף את קיומה גם לטיסה חזור. ככה חוסכות מקום היום. 


2 חצאית מידי - גם טרנדית וגם ורסטילית 


אי אפשר להתכחש לזה, חצאית מידי היא ה-חצאית של העונה, כאשר האורך הזה מסתמן כנכון ביותר בחודשים האחרונים. היופי הוא שהיא לא רק טרנדית, אלא שגם היא עונה לדרישות של פריט רב תכליתי, שניתן בקלות רבה לעשות באמצעותו שלל שילובים משודרגים ומשונמכים, לבוקר ולערב. לדוגמא, בבוקר תוכלו לצוות אותה לטי שירט ולכפכפים או נעלי סניקרס, ויחד עם תיק אוברסייז ומשקפי שמש יתקבל לוק שקשה לטעות איתו. לערב, תוכלו לשלב אותה עם טופ קטן וסקסי ונעלי עקב, כך שיתקבל לוק נקי ואלגנטי, שיתאים לכל בילוי לילי.

3 ניסינו, אבל אי אפשר בלעדיו - ג׳ינס בגזרה קלאסית

יש דברים שפשוט צריך להפסיק להילחם בהם, ואחד מהם הוא התלות שלנו בג׳ינס החרישה שלנו. מדובר בחבר אמת, כזה שתמיד ירים לנו, יחמיא והכי חשוב - יגרום לנו לצאת שיק באפס מאמץ. אז בואו נשחרר את העניין ונארוז איתנו ג׳ינס אחד (אבל אחד, כן?) טוב לחופשה. בבוקר הוא ילך עם טי שירט וסניקרס, בערב עם גופיית תחרה או סאטן ונעלי עקב, ובקיצור - חייב לטוס איתנו. 


4 ההזדמנות שלנו להפציץ - שמלת ערב אחת שווה


אחד הדברים הכי כיפיים בחו״ל, הם שאנחנו יכולות להרשות לעצמנו טו דרס אפ, כלומר, להתלבש יותר פנסי ויותר מושקע מאשר בישראל המיוזעת, ואף אחד לא ישפוט אותנו, פשוט כי שם זו נורמה. כן, צריך לנרמל את זה גם כאן, את הקטע של להתלבש יפה ומושקע ולא רק בחתונות… בכל מקרה, לא תרצו לפספס את ההזדמנות שלכן ״לדפוק הופעה״ כשאתן שוהות בחופשה בחו״ל, ולכן שמלת ערב אחת פנסי ושווה במיוחד צריכה להיכנס בזהירות (עם אריזה מתאימה וכו׳) למזוודה.

5 באות עליכן למטוס וממשיכות לשרת כל יום - נעלי סניקרס

תודה רבה לבורא עולם ולמי שלפני כעשור החדיר את נעלי הספורט והסניקרס עמוק למיינסטרים של האופנה. תודה, תודה, תודה. כמובן שנזדקק לפחות לזוג אחד של נעליים נוחות בחופשה בחו״ל, ואין מתאימות לתפקיד יותר מנעלי סניקרס. למעשה, הן גם המתאימות ביותר לעלות איתכן למטוס ולשוטט איתכן בשדה התעופה בכיף שלכן. אז בחרו זוג אחד שהוא נוח במיוחד, טרנדי, נייטרלי ורב תכליתי, ועופו איתו לחופשה.

6 הזדמנות להפציץ 2 - נעלי עקב סקסיות

בואו נודה באמת, בשגרת היומיום שלנו פה בארץ ישראל, אנחנו לא מרבות לנעול נעלי עקב, ואלו לא פעם מוצאות עצמן מיותמות בארון, עד שנקבל הזמנה לחתונה או לאירוע מפונפן אחר. אז בהמשך לסעיף על ההזדמנות לצאת בערב עם הופעה מושקעת, בלי שאף גבה לא תורם ואף אחד לא יחשוד בנו באובר מאמץ, גם נעלי עקב נכנסות לתמונה. ארזו לכן במזוודה את הזוג הכי שווה בארון.