חצאית מיני עם אולסטאר גבוהות: הצעות ללוקים מכף רגל ועד ראש

חצאית מיני עם אולסטאר גבוהות: הצעות ללוקים מכף רגל ועד ראש

נכון, הימים המהבילים של התקופה הזאת פחות עושים חשק להתלבש, אבל אוטוטו זה ישתפר (בוודאות, זה מה שקורה בכל שנה), וחדוות החיים תחזור אלינו. כבר בחודש ספטמבר בדרך כלל חלה הקלה משמעותית בחום ובאחוזי הלחות, וחוזר הרצון להתלבש ולעשות את זה בסטייל. אז בדיוק לימים האלה שתעמדו בארון ותתהו מה ללבוש, ולא יהיה לכן ממש כיוון - הנה כמה הצעות ללוקים עדכניים מושלמים - מכף רגל ועד ראש. 
לא רק אולסטאר וגופיות - דווקא עם חצאית מיני נוצצת וטי שירט

כידוע, אחד השילובים המועדפים עלינו כאן הם כאלה שמאחדים באותו הלוק נמוך עם גבוה, מהודר עם קז׳ואל וכו׳. למה ההכלאה הזו היא כל כך לטובתנו? קודם כל כי היא נוחה, ואין חשוב מפרמטר זה בבחירת כל לוק באשר יהיה. כשתגדלו תבינו. שנית, זו הדרך הטובה ביותר להיות ״גם וגם״, כלומר גם לדפוק הופעה וללבוש פריט נוצץ או מהודר, וגם ללבוש קז׳ואל ונונשלנטי בעת ובעונה אחת, כך שלעולם לא יחשדו שהתאמצנו והשקענו יותר מדי. אה, ולא פחות חשוב -השילובים האלה תמיד יוצאים מתוחכמים וסופר סטייליש. אז הנה הצעה אחת, המשלבת גם טרנד בתוכה:

האם הבחנתן בטרנד חצאית המיני המנצנצת עם הפאייטים? מבחינתנו זו היתה אהבה ממבט ראשון. אממה, הרחוב הישראלי לא תמיד יחבק בחום את הפריט הזה, שהוא סופר פנסי לכל הדעות. אז מה עושות? מחברות אותו עם טי שירט ונעלי אולסטאר גבוהות. בום.

ביום ובלילה: חצאית מידי עם בגד גוף בגזרת גופיה וסנדלים

לוק שהוא גם מחמיא בטירוף, גם נוח ברמות, גם טרנדי וגם מתאים בערך לכל סיטואציה - החל מהמשרד ועד לאירוע משפחתי. בחיינו. והקומבינציה הנחרשת ביותר בארון שלכן היא… הוא… היא: בגד גוף בגזרת גופייה בייסיק בצבע שחור או לבן (בעד לבן בקיץ), יחד עם חצאית מידי מסאטן בגזרת מעטפת או קשירה, או גזרה אחרת עם ניחוח קז׳ואלי, שיאזן קצת את בד הסאטן המבריק. הלוק הזה, כשעושות אותו נכון, הוא לגמרי ״יוקרה שקטה״. הוא נקי, הוא אלגנטי אבל לא מתאמץ והוא פשוט תמיד עובד. מניסיון. ממליצות לנסות את חצאית המידי מדגם ״לינה״ של המעצבת סבינה מוסייב, שלא רק מוצעת כעת בהנחה משמעותית, מה גם שיש להם את הגזרה המדויקת ביותר לעניין הזה, ובתוספת שסע שעושה את כל ההבדל. כמובן שללוק הקיצי והנשי הזה יתאימו סנדלים מינימליסטיות בעיצוב נקי, רצוי בצבע שחור, אפשר שטוחות ואפשר עם עקב קטן, במקרה שמדובר ביציאה בערב. כן, אם זה לא היה מובן, הלוק הזה יעבוד גם ביום וגם בלילה, עם אדפטציות קלות של החלפת נעליים ואקססוריז.

ג׳ינס לבן רחב עם טי שירט לבנה ונעלי ניו באלאנס

כידוע, השילוב הזה של ג׳ינס טוב וטי שירט תמיד יהיה שם בשבילנו כשאין לנו מה ללבוש… אבל בכל זאת, אם הלכתן על הבייסיק הזה, כדאי לדייק אותו ולעשות את זה כמו שצריך, אחרת נראה פשוט בייסיק וחסרות ברק. אז איך עושות את זה נכון בימינו אנו? ובכן, זה פשוט למדי, אחת הג׳ינסים הנכונים השנה הוא ג׳ינס לבן בגזרה ישרה או בגזרת ווייד לג, אז מצאו אחד כזה שיישב עליכן בול. שימו לב שהתאמת הגזרה חשובה כפליים כאשר מדובר בג׳ינס בצבע לבן, שפחות מטשטש ועושה הנחות. להשתלמת הלוק, צוותו לג׳ינס חולצת טי לבנה או שחורה עם הדפס מעניין, הכניסו את שוליה לתוך המכנסיים, הוסיפו חגורה שחורה, וקנחו בנעלי new balance בצבע שיישבור את השחור-לבן או לבן-לבן. הצבע הזה גם יכול להיות אפור או חום, אין שום בעיה. רק נעדכן בהקשר זה, שבניו באלאנס הוציאו מהדורה מוגבלת שהיא שיתוף פעולה עם בית האופנה הדני הנחשב - GANNI ואתן בהחלט רוצות לדעת את זה. הציצו באתר ותראו איזה יפה הדגם החדש.

טופ ספורטיבי עם מכנסי ג׳ינס אוברסייז וכפכפים צ׳אנקיות

למקרה שפספסתן 2 - הג׳ינס הכי נכון לעונה הנוכחית, שכבר ניסינו אך אי אפשר להתכחש, הוא גי׳נס אוברסייז בגזרת באגי, שקצת נראה כאילו עקצתן מהארון של בן בן הזוג, ויותר, כי איזה גבר בעצם הולך עם ג׳ינס עד כדי כך נמוך ורחב? אז כן, זה זה, אבל ההמלצה שלנו, כהרגלנו היא - אל. תהיו. קורבן. אופנה. גזרת הג׳ינס הזו אינה מחמיאה לכולן, וגם לא תתאים לסגנון של כל אחת, ולכן, יש לשקול זאת בכובד ראש. אם בכל זאת, נמצא מאצ׳ ביניכן לבין הג׳ינס הכחול הגדול, לכו על זה, ועשו זאת כך: שלבו אותו עם טופ קטן ספורטיבי, שיאזן את הסיפור הרחב הזה. הנה אחד שיתאים ממש - הטופ של juicy couture שהוא בצבע בז׳ מהמם ובגזרה שמזכירה מחוך עם התיפורים, ובקיצור ספורט ספורט, אבל מדובר בפיס בפני עצמו. הלוק הזה יתאים עם כפכפי אצבע צ׳אנקיות ושיער אסוף, ואין ספק שיהיה לכן כיף בתוכו. 
לוק מושלם לערב החג: חצאית מעטפת ומכופתרת לבנה
חגי תשרי מתקרבים אלינו בצעדי ענק, ולא נשאיר אתכן ללא הצעה אחת טובה לערב החג. אז בדומה לאירועים חשובים, לעתים גם ארוחת החג היא ההזדמנות שלנו להתלבש טוב ולשלוף פריטים פחות קז׳ואליים שמחכים בסבלנו בארון לרגע שלהם לזרוח. למה שלא נרכב על ההזדמנות הזו? הרעיון הוא לשלב חצאית מעטפת יפה, רצוי בצבע הורס כמו של חצאית ״איזבלה״ של דנה סידי, שמגיעה בצבע חמרה משגע, יחד עם חולצה לבנה מכופתרת בתוך החצאית, עם כמה כפתורים פתוחים ושרוולים מעט מקופלים, ללוק שהוא בכל זאת קצת יותר קליל. להשלמת הלוק המהמם הזה, הוסיפו סנדלי עקב מינימליסטיות בצבע ניטרלי.