זה אלגנטי וזה מהמם ואת פשוט חייבת אחד: טרנד הווסט מתחזק

זה אלגנטי וזה מהמם ואת פשוט חייבת אחד: טרנד הווסט מתחזק
יש הרבה דברים שאנחנו יכולות להגיד על המנהג הקדום (נשבעות, הוא קדום) ללבוש וסט ולצאת לכבוש את העולם: זה יפה, זה שיקי, זה משדרג את הלוק פי 10 והאמת היא שלכולן כבר יש לפחות וסט אחד (בכל צבע) בארון שלהן, וגם לכן מגיע! איך לובשים? עם מה, למה וכמה? כל זה ועוד, מיד. 
מה הביג דיל, בעצם?
לפני שאתן מרימות גבה או שתיים ואומרות משהו כמו: כולה וסט, מה הן עושות עניין? חתיכת בד עם כמה כפתורים, שהוא לא חורף ולא קיץ, לא פה ולא שם, ונראה שבכל זאת מככב בכל המותגים הכי לוהטים של הרגע – אבל מה הסיפור הגדול?
הו! עכשיו אתן שואלות שאלות טובות באמת, כי הסיפור הגדול של הווסט הוא בעצם הסיפור הגדול של תעשיית האופנה כולה. של המהות שבשבילה אנחנו קמות בבוקר ומתלבשות וגם חושבות לילה קודם מה נלבש למחרת – וסט זה לא פריט פונקציונלי בהכרח, הוא כיף ותשוקה ואופנה בחתיכת בד אחת, וכן, הוא שווה את הסנסציה סביבו. איך אנחנו יודעות? פשוט תראו את היפיוף הזה, תראו!
מה שטוב לאיטלקים (ולפמיניסטיות)
האגדה (ויקיפדיה, זאת אומרת) מספרת שבאיטליה של המאה ה-13, היה מנהג. לפני שיוצאים לעשות עסקים, עולים על הדרס קוד המקומי ולובשים וסט כחלק ממערכת הלבוש כולה, כי אחרת איך ייקחו אותך ברצינות? באיטלקית זה נקרא Investire, באנגלית זה תורגם ל: To invest – זאת אומרת, להשקיע – ומהר מאוד כך נקרא גם שם הבגד המיוחד שלבשו כדי לעשות הון: הווסט! 
אבל לא רק כדי "לעשות הון" עלו על מדי הווסט. כך למשל, לדרינק קז'ואלי של צהריים בטרקלין, היה נהוג ללבוש וסט שעשוי מאותו הבד והצבע כמו של שאר החליפה (כן, הייתה גם חליפה, ברור), וללוק ערב רשמי יותר, נהגו להקפיד על גזרה אקסקלוסיבית: רק ווסטים בגזרה נמוכה יותר המציגה את החולצה שתחתיו לתפארה, בדים הרבה יותר פנסי, והעניבה (ברור שהייתה עניבה!) לרוב הייתה באותו הצבע של הווסט. 
ומה עשו הנשים שבחבורה בזמן שהגברים יצאו לעשות הון? התמרדו, כמובן! בסוף המאה ה-18, בצרפת (אלא מה) החלו הנשים ללבוש גם הן וסט, על אף שעד אותה תקופה היה מדובר בפריט לבוש גברי מובהק. מי מספר להן שהמלחמה השתלמה, והיום מותגי על כמו בלנסיאגה וולנטינו מציגים לראווה עיצובי וסטים בקולקציות שלהם, וגם דוגמניות על כמו קנדל ג'נר ובלה חדיד מוסיפות לבאזז כשהן בעצמן מצולמות בווסט בשלל אירועים?  
כל הדרכים לשלב וסט במלתחה שלך
  • כפריט סטייטמנט מרכזי
  • תראי את הדבר המהמם הזה. הוא ארוך, עם המון נוכחות ומיועד לפאשניסטיות אמיתיות שמבינות אופנה. איך לובשים את היפיוף הזה? אפשר לזרוק אותו מעל סריג גולף דק עם ג'ינס בהיר ולהשאיר את הכפתורים פתוחים, אפשר לשלב אותו עם מכנסיים תואמים או בכלל להפוך אותו לשמלה סופר שיקית – מכפתרות, מוסיפות עקבים וזה בול. לחובבות המראה המונוכרומטי שהן הכל חוץ ממשעממות, מחכה הווסט ההו סו שיק הזה של דנה סידי. הוא מחויט ותפור בקפדנות רבה, עושה סילואט וואו ואפשר לשלב אותו עם מכנסיים תואמים ללוק המושלם.
  • במראה שכבות אוברסייזי
  • וסט בגזרת אוברסייז הוא התשובה המנצחת לשאלה: "מה (לעזאזל) ללבוש היום?", ואם הימרתן עד עכשיו שקפוצ'ון ווסט גדול ורחב לא יכולים ללכת יחד – נסו ותיהנו ותראו כי טוב! אז איך עושים את זה נכון? כשהווסט גדול, רחב ועם נוכחות, נוכל לזרום איתו ולהוסיף, כאמור, קפוצ'ון גדול וג'ינס באגי רחבים, ונוכל לאזן את המראה ולבחור בטישרט קצרה, שמלה בגזרה שמלווה את הגוף או ג'ינס בגזרה ישרה שיעדנו את המראה הרחב. הוסיפו נעלי ספורט שיזרמו עם הלוק הזה, זרקו תיק על הכתף וצאו לעשות חיים.
  • הכי מחויט שיש
  • הבה לא נלך סחור סחור, רבות מאיתנו לובשות וסט כשבא לנו להרגיש יותר. יותר רציניות, יותר אלגנטיות ויותר קילריות, ועבור נשים רבות שצריכות להתלבש כל יום לעבודה שדורשת מהן קוד לבוש מסוים – נולדו הווסטים המחויטים, הקלאסיים, שהם הכי לס איז מור והכי עושים את העבודה, גם אם לא נראית אף חולצה מכופתרת באופק יחד איתם. איך משלבים וסט מחויט כמו גדולות? הווסט של דנה סידי זאת התשובה, וגם הווסט הלגמרי MUST HAVE הזה, שהולך מהמם במראה טוטאל לוק עם מכנסיים תואמים וגם עם ג'ינס להקללת האווירה. לנשים שיכולות להעז קצת יותר נולד הווסט המושלם הזה, באורך בול, וכזה שתוכלי לשלב גם מעל שמלה בסופ"ש וליהנות מכל העולמות.
  • חצי מחויט, חצי משוחרר
  • לימים שבא לך להרגיש וואו בלי להיות חנוטה בחליפה סופר מחויטת, לפעמים שאת רוצה להרגיש נשית וסקסית אבל גם שיהיה לך נוח – נוצר הווסט פסים היפהפה הזה. את יכולה לשלב אותו עם המכנסיים התואמים לטוטאל לוק מושלם, ואת יכולה גם לארוז אותו איתך לחופשה הבאה, עם כובע קש גדול וסניקרס. 
    זה אחד הדברים הכי כיפיים בווסטים: הם לא מחייבים. בניגוד לאיטליה של המאה ה-13, אין כאן חוקים. כשהווסט עשוי מבדים טובים, כשהוא מחמיא לגוף וכשהוא יודע את העבודה (והוא יודע), הוא יכול להשתלב בקלות במלתחה מחויטת משרדית אלגנטית ורשמית, והוא יודע באותה הקלות להתערבב גם בלוק הכי נינוח שיש.