Product was successfully added to your shopping cart.
הזמנות
תהליך הרכישה הינו מהיר ופשוט, הן ללקוחותינו הרשומות והן ללקוחות המעוניינות לרכוש כ"אורחת"; הזמנה כאורחת - פשוט תהני מגלישה באתר בקטגוריות השונות. הוסיפי לסל הקניות את המוצרים שאהבת ואת מעוניינת לקנות ע"י בחירה של הצבע והמידה המתאימים עבורך, לסיום עברי לתשלום בטוח בקופה. הזמנה כלקוחה רשומה - כל שעליך לעשות הוא להיכנס לחשבון שלך או להרשם לאתר ע״י לחיצה על כפתור ״התחברות״ המוצג מעלה. לאחר שהזנת את פרטי המשתמש שלך תוכלי להנות מגלישה באתר המותאמת להעדפותיך ולבחור את הפריטים שאהבת. לאחר שבחרת מידה וצבע והוספת את כל שרצית לסל הקניות, ניתן לעבור לתשלום בטוח בקופה.
כמובן שניתן להזמין את המוצרים המוצגים באתר גם טלפונית. הצוות המקצועי שלנו ישמח לעזור בהליך ההזמנה במספר wegotyou@razili.co.il ואנו ניצור עמך קשר בהקדם. יחד עם זאת, אל תחששי האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר תוך מתן דגש מירבי לאבטחת מידע והגנה על קהל לקוחותינו ומספר כרטיס האשראי אינו נשמר במערכת.
ממש לא. ניתן להשלים את ההזמנה גם כ"אורחת" ובכך לא להירשם לאתר אלא אך ורק לספק פרטים למשלוח ולחשבונית בעמוד הצ'קאאוט. אולם, אנו ממליצים להשלים את ההרשמה לאתר ובכך נוכל לשלוח לך ניוזלטר עם מבצעים, הטבות וקולקציות חדשות וכמובן להציג תכנים המתאימים יותר לטעמך האישי בכל גלישה באתר.
הליך ההרשמה לאתר פשוט ומהיר - כל שעליך לעשות הוא ללחוץ על הכפתור "התחברות" המוצג מימין למעלה ותפתח חלונית עם כפתור ״הרשמה״ ללקוחות חדשים. שם יהיה עליך למלא את פרטיך האישיים המשמשים אותנו אך ורק לחווית הקנייה שלך ברזילי בצורה היעילה והבטוחה ביותר, ללא עלות וללא התחייבות.
כדי להקל עלייך בבחירת המידה, כל פריט מצולם על דוגמנית בצירוף המידות שלובשת הדוגמנית, בנוסף תוכלי למצוא לכל פריט את מידותיו בלשונית ״מידות הפריט״ ובמקרים באם יש לקחת מידה שונה מהנהוג נציין זאת גם כן. בנוסף קיימת טבלת מידות כללית שתעזור לך לבחור לפי מידתך. אל חשש, אם למרות זאת הזמנת מידה שלא מתאימה לך תוכלי להחליף את הפריט ללא כל עלות ומאמץ.
ברגע השלמת ההזמנה יופיע עמוד המציג את מספר ההזמנה, אשר אותו נמליץ לרשום או לשמור במחשב. כמו כן, לאחר השלמת ההזמנה ישלח מייל אוטומטי מהאתר עם פרטי ההזמנה, ביניהם מספר ההזמנה הנדרש לצורך בירור הסטטוס. כל שעליך לעשות על מנת לברר את סטטוס ההזמנה שלך הוא ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בכתובת המייל wegotyou@razili.co.il בימים א' עד ה' בין השעות 9:00 ל-17:00.
במידה והזמנתך הושלמה כנדרש יופיע עמוד "הזמנתך התקבלה בהצלחה" המציג את מספר ההזמנה. כמו כן, לאחר השלמת ההזמנה ישלח מייל אוטומטי מהאתר עם פרטי ההזמנה ישירות לתיבת המייל שהזנת. במידה ולא קיבלת מייל נמליץ לבדוק את תיקיית ה"ספאם" או ה"זבל" שלך למקרה שהמייל נדחה ע"י המערכת מסיבה כלשהי.
אם בכל זאת אינך בטוחה, תמיד תוכלי לפנות אלינו בכתובת המייל wegotyou@razili.co.il בימים א' עד ה' בין השעות 9:00 ל-17:00.
השלימי את ההזמנה הנוספת ולאחר מכן נמליץ ליצור עמנו קשר ישירות ונשתדל למזג את המשלוחים על מנת לאפשר הליך מהיר ופשוט. את מוזמנת לפנות אלינו בכתובת המייל wegotyou@razili.co.il בימים א' עד ה' בין השעות 9:00 ל-17:00.
אם התחרטת מכל סיבה שהיא, צרי קשר עם הצוות שלנו במספר 054.5552172 או בכתובת המייל wegotyou@razili.co.il בימים א' עד ה' בין השעות 9:00 ל-17:00.
הצוות שלנו ישמח לעזור בשינוי פרטי המשלוח במספר 054.5552172 או בכתובת המייל wegotyou@razili.co.il בימים א' עד ה' בין השעות 9:00 ל-17:00.
ניתן לעדכן את פרטייך האישיים, ביניהם הסיסמה, בעמוד ה"חשבון שלי".
פשוט לחצי על כפתור ה״כניסה״ בחלקו הימני העליון של האתר שם תמצאי לחצן "שכחתי סיסמה" ומשם המערכת תאפשר לך לקבל סיסמה חדשה לכתובת האימייל עמה נרשמת לאתר.
משלוחים
אנו משתמשים בחברת שילוח המספקת לקהל לקוחותינו משלוחים מהירים עד הבית או למקום עבודתם, ללא עלות נוספת תוך 3 עד 7 ימי עסקים. מרגע עיבוד ההזמנה ואיסופה ע"י חברת השילוח, ייצור עמך קשר השליח בכדי לספק את המשלוח לכתובת שציינת.
אנו עושים הכל בכדי לספק את ההזמנה שלך בצורה המהירה ביותר. שליח עד הבית יגיע לכתובת שהזנת תוך 3 עד 7 ימי עסקים ותקבלי עדכונים שוטפים במהלך תהליך השילוח.
מרגע עיבוד ההזמנה ואיסופה ע"י חברת השילוח, ייצור עמך קשר השליח בכדי לספק את המשלוח לכתובת שציינת, והכל בתיאום מראש לשעה הנוחה ביותר עבורך.
חברת השילוח פועלת ברחבי ישראל בין השעות 8:00 ל-20:00, לכן אנו ממליצים לבחור את כתובת המשלוח לפי המקום בו את שוהה את מרבית הזמן בשעות אלו.
אם השליח הגיע ולא היית נוכחת בכתובת שמסרת, השליח צפוי ליצור עמך קשר ישירות ולתאם מועד חדש ולכן חשוב לוודא כי הזנת מספר טלפון נכון בפרטי ההזמנה.

בכל שאלה נוספת, את מוזמנת לפנות אלינו בכתובת המייל wegotyou@razili.co.il בימים א' עד ה' בין השעות 9:00 ל-17:00.
כרגע אנו שולחים חבילות רק בישראל לפי אזורי החלוקה של חברת השילוח ובעתיד נאפשר שילוח בינ״ל. במקרים בהם חברת השילוח לא מגיעה לכתובתך, אנו נשלח את חבילתך בדואר רשום.
החלפות והחזרות
אם מסיבה כלשהי ברצונך להחזיר או להחליף פריט, מדיניות ההחלפות והחזרות שלנו גמישה ונוחה. את מוזמנת לפנות לצוות שלנו במספר 054.5552172 או בכתובת המייל wegotyou@razili.co.il בימים א' עד ה' בין השעות 9:00 ל-17:00. בפנייתך אנא צייני את מספר ההזמנה, שם המזמין ופרטי הפריט.

את מוזמנת לעיין במדיניות החלפות וההחזרות בקישור הבא
משלוחים חינם בקנייה מעל 299!
למידע נוסף את מוזמנת לעיין במדיניות המשלוחים שלנו בקישור הבא
בוודאי! על פריט בסייל או הנחה חלים אותם תנאי החזרה שחלים על כל המוצרים באתר. למידע נוסף את מוזמנת לעיין במדיניות החלפות וההחזרות בקישור הבא
תוך 3 עד 5 ימי עסקים מיום קבלת הפריט חזרה, יופיע הזיכוי בעמוד ״החשבון שלי״ באתר. מרגע הופעת הזיכוי בחשבונך, ניתן לבצע הזמנה באתר והסכום לתשלום יופחת אוטומטית בעמוד הקופה.
מועדון לקוחות
חברות המועדון שלנו נהנות מהטבות בלעדיות, הראשונות לדעת על קולקציות בסדרות קטנות, מוזמנות לאירועים אקסקלוסיבים וכל זה ללא עלות!. למידע על כל הטבות המועדון
כן, הרשמה לאתר הינה הרשמה למועדון הלקוחות והיא ללא עלות
במידה ואינך בטוחה אם את חברת מועדון, פשוט הרשמי לאתר וסמני ״לא״ בשאלת מועדון הלקוחות. לאחר מכן שלחי לנו מייל ל wegotyou@razili.co.il בעניין מועדון הלקוחות ואנו נאחד את החשבונות שלך במקרה ואת אכן חברת מועדון
כן! כל שעליך לעשות הוא להירשם לאתר, לסמן בVשאת כבר חברת מועדון ואנו נדאג לסנכרן את פרטי המועדון שלך עם ההרשמה לאתר. לאחר הסנכרון ישלח אליך מייל לעדכון והנחה תופיע אוטומטית בעמוד התשלום. לא כולל קטגוריית LITTLE RAZILI באתר, וללא כפל מבצעים. לכל שאלה נוספת את מוזמנת לפנות לצוות המקצועי שלנו במייל wegotyou@razili.co.il
כן, זהו אותו מועדון ולקוחות שנרשמו בחנויות יכולות להינות מההטבות גם באתר וליהפך
עם הגיעך לסכום של 5000 ₪ קניות מצטברות בחצי שנה ברצף תוכלי להנות באופן קבוע מהנחה של 10% בגין כל הקניה.
עם הגיעך לסכום לסף הזכאות להנחה תקבלי מאיתנו הודעת עדכון. כמו כן, אנו מעדכנים כל חודש את הלקוחות שקרובות לצבירה על מנת שלא יפספסו את ההזדמנות לזכות בהחנה.
לא! מועדון הלקוחות שלנו הוא ללא עלות וללא תוקף
לא! מועדון הלקוחות שלנו הוא ללא עלות וללא תוקף
מידות והתאמה
כדי להקל עלייך בבחירת המידה, כל פריט מצולם על דוגמנית בצירוף מידות הדוגמנית, בנוסף תוכלי למצוא לכל פריט את מידותיו בלשונית ״מידות הפריט״ והאם הוא TRUE TO SIZE או שעלייך לקחת בחשבון מידה שונה מהנהוג. כמו כן, קיימת טבלת מידות כללית שתעזור לך לבחור לפי מידתך.

אל חשש, אם למרות זאת בחרת מידה שלא מתאימה לך תוכלי להחליף את הפריט ללא כל עלות ומאמץ.
מלאי
למרות שברזילי אנו עובדים עם סדרות פריטים קטנות יחסית, לעיתים פריטים אהובים חוזרים למלאי. לשם כך ישנה אופציה בעמוד המוצר, לרשום את כתובת האימייל שלך לשם קבלת עדכון ברגע שהמוצר יחזור למלאי.
אבטחת מידע
כמובן! האתר עומד בתקני אבטחת המידע המחמירים ביותר; פרוטוקול SSL תקן PCI והליך סליקת כרטיס האשראי מתבצע בעמוד בטוח שקיבל את כל האישורים הנדרשים מחברות האשראי.
לא! רזילי לא שומרת את מספרי האשראי של לקוחותיה בשום שלב. הליך הסליקה מתבצע בפועל ע"י חברת VERIPAY המוסמכת בתקני אבטחת מידע מחמירים כגון PCI ו-DSS. בכל שלב באתר, כרטיס האשראי שלכם מוגן וכל סליקה כספית מתבצעת באופן מוצפן והפרטים נמחקים מייד עם סיום ההזמנה.
על מנת להגן על מחזיק כרטיס האשראי, חברות האשראי מחייבות אותנו לקבל נתון זה מגב הכרטיס. בכך אנו מוודאים כי האדם אשר מבצע את הקניה מחזיק בפועל בכרטיס בעזרתו מזמין.
מדובר בשגיאה הנובעת מהאנטי וירוס המופעל במחשבכם. ברגע חידוש רשיון האנטי וירוס שלכם הודעה זו צפויה לרדת או שעליכם להשלים את ההזמנה ממכשיר אינטרנטי אחר.
תשלומים
ניתן להשלים את ההזמנה בכל סוגי כרטיסי האשראי.
כמובן! ניתן לשלם בתשלומים שווים וללא ריבית לפי החלוקה הבאה בעמוד השלמת ההזמנה ולפני השלמת התשלום:
עד 299 ש״ח תשלום אחד
בין 300 ל-499 ש״ח עד שני תשלומים
בין 500 ל-799 ש״ח עד שלושה תשלומים
800 ש״ח ומעלה עד ארבעה תשלומים

כמו כן, ניתן לחלק עד 18 תשלומים בקרדיט (ריבית וסכום מינימלי נקבעים ע״י חברות האשראי ע״פ הסכם מול מחזיק הכרטיס)
לא ניתן לשלם במזומן. כמובן שניתן להזמין את המוצרים המוצגים באתר גם טלפונית. הצוות המקצועי שלנו ישמח לעזור בהליך ההזמנה במספר 054.5552172 בימים א' עד ה' בין השעות 9:00 ל-17:00. כמו כן, ניתן לפנות ישירות גם במייל wegotyou@razili.co.il ואנו ניצור עמך קשר בהקדם.

יחד עם זאת, אל תחששי האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר תוך מתן דגש מירבי לאבטחת מידע והגנה על קהל לקוחותינו ומספר כרטיס האשראי אינו נשמר במערכת.
ימי עסקים הינם ימי החול, מראשון ועד חמישי (כולל) ואינם כוללים את ימי שישי, שבת, ערבי חג או חול המועד.
החיוב על ההזמנה מתרחש אוטומטית ברגע בו הושלמה ההזמנה, כאשר מייד לאחר מכן ישלח אלייך מייל אוטומטי עם אישור ההזמנה וקבלת התשלום.
שובר מתנה/גיפטקארד
איזה כיף לך! כל שעלייך לעשות הוא לגלוש להנאתך באתר, לבחור את הפריטים האהובים עלייך ולהוסיפם לסל הקניות. לאחר מכן יש לעבור לעמוד הקופה שם תמצאי מקום להזין את קוד השובר/הגיפטקארד שקיבלת (נמליץ לעשות "העתק, הדבק" מהאימייל שקיבלת לשדה המילוי בכדי להימנע מטעויות) וללחוץ על אישור, ובאופן מיידי תראי את המחיר מתעדכן בהתאם.

במידה וסכום השובר גבוה מסכום הרכישה שביצעת, תישאר יתרה תחת אותו קוד קופון אותה ניתן לנצל בקנייה הבאה.
כמובן! ניתן לרכוש שובר מתנה לאתר ושובר מתנה לחנויות הרשת, לבחירתכם.
כמו כן, ניתן להמיר בין השניים במידה ותרצו בכך.

רכישת שובר מתנה מגנטי - פשוט בחרו סכום מתוך הרשימה בש"ח אותו תרצו להעניק ואנו נשלח לכתובת לבחירתכם כרטיס מגנטי ייחודי של רזילי אשר טעון בסכום אותו בחרתם. שימו לב, שובר זה ניתן למימוש רק בחנויות הרשת ולא בקניה באתר, ניתן כמובן להמיר את הכרטיס המגנטי לגיפטקארד אינטרנטי במייל wegotyou@razili.co.il

רכישת שובר מתנה אינטרנטי - פשוט בחרו סכום מתוך הרשימה ואנו נשלח מייל למי שתרצו עם קוד השובר, כך שיוכל לממש אותו בעת רכישה באתר. ניתן כמובן להמיר את הגיפטקארד האינטרנטי לכרטיס מתנה מגנטי לחנויות הרשת במייל wegotyou@razili.co.il
כמובן :) בעת הליך התשלום לאחר בחירת הפריטים, ניתן לסמן "אריזת מתנה" ואף להוסיף כרטיס ברכה אישי להזמנה. את האיחולים שלכם והוראות מיוחדות לאריזה ניתן לרשום בשדה המילוי להערות בעמוד הקופה.
כמובן! כל שעליך לעשות הוא לשלוח לנו מייל ל wegotyou@razili.co.il עם מספר כרטיס המתנה אשר מופיע בגב הכרטיס ואנו נמיר את הסכום הטעון בו לחשבון האישי שלך באתר לכל שאלה נוספת את מוזמנת לפנות לצוות המקצועי שלנו wegotyou@razili.co.il 054.5552172
פריטים ואחריות
בעמוד המוצר אנו מפרטים על הרכב הבד הייחודי של אותו פריט. אנו ממליצים לקהל לקוחותינו לקרוא את המפרט המתואר בעמוד המוצר על מנת להכיר את הפריט בצורה הטובה ביותר לפני ואחרי הזמנתו.
בעמוד המוצר אנו מפרטים את הוראות הכביסה של הפריטים השונים, תוך מתן דגש על שמירת הפריט לאורך זמן. אנו ממליצים לקהל לקוחותינו לקרוא את המפרט המתואר בעמוד המוצר על מנת להכיר את הפריט בצורה הטובה ביותר לפני ואחרי הזמנתו.
רוב התכשיטים המוצגים באתר הינם בציפוי זהב, לכן כאשר מתבשמים, מומלץ להמתין מעט לפני ענידת התכשיט, שכן הבושם עלול לפגוע באיכותו. חשוב להימנע ממגע התכשיט עם מים וכן ממגע בכלור ובגופרית הנמצאים בתכשירי קוסמטיקה שונים. יש לציין כי ציפוי הוא שכבה חיצונית העוטפת את התכשיט ולפיכך נוטה להתחמצן. מידת החמצון תלויה ברמת החומציות של העור, וכמובן שניתן לצפות את התכשיט מחדש בכל עת. בנוסף, כסף נוטה להשחרה אך ניתן לנקותו בקלות ע"י מטלית מיוחדת.
כמובן! האחריות הנה לתקופה של חצי שנה. לקוחות רשומות/חברות מועדון יהנו מאחריות לשנתיים על ציפוי התכשיט. יש לציין כי האחריות אינה כוללת שבר, קרע, מכות ושריטות וכי חידוש הציפוי לאחר תקופת האחריות ייעשה בתוספת תשלום. במידת הצורך, ניתן לפנות ישירות לצוות שלנו במייל wegotyou@razili.co.il ואנו ניצור עמך קשר בהקדם.
הפריטים המוצגים באתר נבחרו בקפידה ע"י הצוות שלנו, והכל במטרה לתת מענה ראוי והולם לקהל לקוחותינו באינטרנט. יתכן וחלק מהמוצרים המוצגים באתר הם ייחודיים לאתר בלבד ואף יתכן כי ישנם פריטים הנמכרים בחנויות הרשת אך אינם נוכחים באתר מסיבות שונות. כמובן שבמידה ואת מתעניינת בפריט מסוים ניתן לפנות לשירות לקוחותינו במייל wegotyou@razili.co.il על מנת לקבל הכוונה היכן ניתן למצוא את הפריט המבוקש בצורה המהירה ביותר.
הפריטים ברזילי עוברים בקרת איכות מחמירה ועומדים בדרישות הגבוהות ביותר. במקרה של פריט אשר ניזוק/נפגם, ניתן למסור את הפריט בכל אחת מחנויות הרשת לבדיקה בשירות לקוחות או להזמין שליח לאיסוף הפריט (עלות משלוח 30 ₪) לצורך בדיקתו ותיקונו בשירות הלקוחות. עם הגעת הפריט לשירות לקוחות ניצור עמך קשר להמשך טיפול.
ניוזלטר
בהרשמה לאתר נתת את הסכמתך לקבלת דיוור מרזילי. אם הינך רוכשת באתר כ״אורחת״ ניתן להירשם לניוזלטר בתחתית כל עמוד באתר.
לעיתים מיילים מהאתר כגון ניוזלטר מגיעים לתיקיית ה"ספאם" ה"PROMOTIONS" או ה"זבל" בתיבת האימייל שלך. במידה וזה המצב נמליץ למצוא את אחד המיילים מאיתנו בתיבות האלו, לאחר מכן להעבירו לתיבת ה"INBOX" הראשית שלך ומעתה והלאה האימיילים מאיתנו צפויים להגיע לשם.

כמו כן, נמליץ לבדוק בעמוד ״החשבון שלי״ שאכן הזנת את כתובת המייל הנכונה.
נראה כי הדבר נגרם לאור הגדרות מערכת בתיבת האימייל שלך. על מנת לסדר זאת יש לפתוח את אחד המיילים בו התמונות נעלמו, ללחוץ על המשפט המופיע בראשו "תמיד הראה תמונות / always display images from" ומעתה והלאה התמונות צפויות להופיע במיילים שיתקבלו מאיתנו.