מוכנות לאירועי הקיץ - רעיונות לשמלות לחתונה

מוכנות לאירועי הקיץ - רעיונות לשמלות לחתונה

קשה לומר אם ההתרגשות והפרפרים בבטן שאנחנו חשות, הם בגלל שאנחנו ממש שמחות בשביל החתן והכלה, שעומדים לקשור את גורלם זו בה, או שפשוט ממש בא לנו על תירוץ טוב לקנות שמלה חדשה. כמה הצעות שוות ללוקים לאירוע


מכירות את ההרגשה הזאת, ברגע שקיבלתן את ה-Save the date, כלומר התבקשתן לשריין תאריך לחתונה של חברים, קולגות או קרוב/ת משפחה? קשה לומר אם ההתרגשות והפרפרים בבטן הם בגלל שאתן ממש שמחות בשביל החתן והכלה, שעומדים לקשור את גורלם זו בה, או שפשוט ממש בא לכן שיהיה לכן כבר תירוץ טוב לקנות שמלה חדשה, לרגל האירוע…

מה שכיף ברכישת שמלות לחתונה, זה שאפשר קצת יותר ״להשתגע״ - הן מבחינת הגזרות והדוגמאות, וכמובן, עם ההשקעה הכספית בפריט, שמיועד לערב נוצץ במיוחד, או לצוהריים חגיגיים במיוחד. זו ההזדמנות שלכן להשקיע בהופעה, שאולי בסיטואציה אחרת היתה מתקבלת בהרמת גבה, כלומר, הייתן יוצאות ״אובר-דרסט״, מה שקורה לעתים קרובות מדי ברחוב הישראלי. עבור נשים שאוהבות להתלבש, אהבת אמת, אירועי הקיץ הם ההזדמנות האמיתית לבטא את עצמן מבחינה אופנתית. 


אז אם קיבלתן כבר הזמנה לאירוע או שניים בחודשים הקרובים, והתחלתן לחקור מהן האופציות שלכן מבחינת שמלה לחתונה או לאירוע חשוב אחר - הנה כמה רעיונות מוצלחים במיוחד.


ה-צבע של העונה: סגול 


בהנחה שכבר עדכנו אתכן שזהו הצבע שהולך לשלוט כאן בחודשים הקרובים, ועדיין לא הצטיידתן בפריט כלשהו עבור המלתחה הפרטית שלכן (לא מדובר בצבע טיפוסי ברוב ארונות הבגדים), שמלה בצבע סגול, היא ההזדמנות המושלמת לאמץ את הטרנד. שמלת הסאטן הזו, של המותג MOTHER OF ALL, מגלמת בתוכה עוד טרנדים, כמו גזרה נכונה, אורך מידי, מחשוף מעטפת מחמיא, וכמובן הסאטן שממשיך איתנו מעונות קודמות, ותיכף נדון בו בהרחבה.

לוק ערב קלאסי - שמלת סאטן בוהקת 


הסאטן הוא מסוג הבדים שמקומם באירועים נוצצים, ונאמר בזהירות שכשמדובר בשמלת סאטן לערב, קשה יהיה ללבוש אותה בטיימינג אחר, שלא לומר בקטע יומיומי. מדובר בבד מפואר, שנלקח בהשאלה מעולם ההלבשה התחתונה, ובעיקר קומבניזונים, תחתונים וחזיות משולבי תחרה. כבר כמה עונות שהוא איתנו, הוא עדיין סופר טרנדי, וכשהוא מגיע בגזרה הנכונה, כמו בדגם הזה של המעצבת DANA SIDI, עם שרוולים תפוחים, דיטיילס של כיווצים, אורך מידי והכי חשוב - צבע כחול מהפנט, אי אפשר שלא לגרוף הצלחה.

מושלמת לחתונת צהריים - שמלה בצבע תכלת


גווני פסטל כמו סגול לילך, צהוב בננה, ירוק מנטה ותכלת, עומדים להיות מאוד נוכחים בעונה הקרובה. הקיץ, השיזוף, מצב הרוח המרומם והשמש, ממש מזמינים לאמץ את הצבעים האלו במלתחה שלנו. הקונטרסט של העור השחום, יחד עם הגוונים הבהירים והמרגיעים האלה, תמיד בא בטוב. המלצת הבית: שמלת ערב בצבע תכלת של מותג הבית RAZILI STUDIO, נטולת שרוולים, עם דיטיילס של כיוווצים לכל אורכה, הן מקדימה והן מאחורה. לגמרי במקרה - היא גם מוצעת עכשיו במחיר סופר אטרקטיבי, שאולי ישאיר לכן עוד אוויר לרכוש שמלות נוספות לאירועים שאולי יזדמנו הקיץ. השמלה הזאת תתאים במיוחד עבור אירוע צהריים, עם משקפי שמש עדכניים, אקססוריז קלילים ועקבים לא מאוד גבוהים. עם זאת, עם האבזור הנכון היא לגמרי יכולה לעבוד גם לאירוע ערב.

נצמדתן לשחור הנצחי? הביאו אותה עם טוויסט

שמלה שחורה לאירוע היא תמיד רעיון טוב. עם זאתֿ, אם החלטתן ללכת על הטוב והמוכר, מומלץ להכניס איזה טאץ׳ של מקוריות ואיזה אלמנט הפתעה, שייחד את הלוק. זה יכול להיות באמצעות אקססוריז עם נוכחות, וזה יכול להיות בילט אין בשמלה עצמה, כמו בזו של המותג המרענן M BY MASKIT, שמקדימה אולי נראית תמימה - שמלת כתפיות שחורה באורך שמרפרר בין מידי למקסי, אבל איך שתסתובבו, יהיה ברור שמדובר במשהו מעניין יותר. הגב של השמלה הזו חשוף למדי, ויש לה שרוך הנקשר באיקסים בתחתית. נוט טו סלף - להשקיע בשיזוף אחיד בשבועות שלפני האירוע.

אזעקת טרנד: שמלת קאט אאוט


הטרנד הזה פרץ לחיינו בקיץ שעבר (טוב, הוא פרץ בניינטיז אבל חזר בקיץ שעבר), ובינתיים נראה שהוא כאן להישאר. מדובר בסגנון ה״קאט אאוט״, כלומר בבגד שיש בו חלקים שכאילו נגזרו החוצה ממנו. לרוב, גם משלבים שרוכים וקשירות בפריטי הלבוש האלו. הסטייל הזה מתאים במיוחד בקיץ מאחר שהוא כמובן מאוורר, אבל גם בגלל שהוא חושף את החיטובים שאם נודה באמת, אנחנו משקיעות בהם יותר בעונה החמה, וזו ההזדמנות לקצור את הפירות ולהציג לעולם את כל מה שהרווחנו בפילאטיס. שמלת קאט אאוט שחורה עם מחשוף סגור, תסרוקת מאופקת ועגילים עם נוכחות, יצרו ביחד הופעה טרנדית ומחמיאה במיוחד. ההמלצה שלנו היא לנסות את השמלה הייחודית של MOTHER OF ALL, שמתעתעת ונראית מקדימה כחליפה של טופ שחור וחצאית באורך מידי, אבל מאחור נחשף תחכום מהמם במיוחד - מחשוף גב ענק בצורת לב. שלמות, קווים לדמותה.

למה ללכת על האוביאס? חליפה במקום שמלה

אם אתן ממש בקטע של טוויסט שיקי מפתיע, תוכלו לוותר הפעם על שמלת הערב המוכרת, ולהביא אותה עם חליפה מחויטת במקום. אחד הטרנדים הכי בולטים של הקיץ הוא הווסטים הגבריים, שנלקחו בהשאלה מהחליפות הגבריות, וכנראה שלא יוחזרו לשם בקרוב. שילוב של ווסט שחור מחויט, עם חזייה או טופ בלבד מתחת, ומכנסיים תואמים - מכנסיים מחויטים שחורים, בגזרת ״סלים״ או דווקא בגזרה רחבה, יחד עם נעלי עקב מחודדות, יצרו את הלוק הייחודי, המחמיא והכי סטייל שיש. אפשרות נוספת היא ללכת על חליפת סאטן מחויטת, מבד מבריק ו״פנסי״, וכך למעשה לשלב בין שני טרנדים ולהפתיע עם לוק שווה במיוחד.